Borgmesteren bød velkommen til Legatfest

Seneste nyt

Kameraer, der nærmest kan gennemskue alt

Fra iværksætter til inkluderende leder: Der er potentiale i Dansk Maskinindustri

Lærlinge får ikke stød hos Grønborg El

– Aalborgs borgmester Lasse Frimand Jensen (S) bød velkommen til Legatfesten 2.maj i byrådssalen og roste de unge legatmodtagere for at have gået den faglige vej gennem deres uddannelse. Vi har mange SMVer i Aalborg og vi er taknemmelige for at I med jeres indsats har vist vejen for andre, der står over for et uddannelsesvalg. Skaber- og iværksætterlysten er vigtig for samfundet.

Aalborggarden underholdt ved festen.